Şirket, önceki yıla göre yüzde 3.3 büyüme elde ederek 851 bin 214 adetlik satışa ulaştı ve tüm zamanların en yüksek global satışını gerçekleştirdi.
Bu başarıda Avrupa pazarının önemli bir rolü oldu; Avrupa’da satışlar yüzde 20 artış gösterdi ve 88 binin üzerinde araç satışıyla yüzde 2.5'lik pazar payı elde edildi. Kuzey Amerika'da satışlar yüzde 6.7 artış gösterirken, Asya pazarında dikkat çekiyor. 2024 yılında Türkiye’de bir önceki yıla göre yüzde 60’ın üzerinde bir büyüme kaydeden Lexus, burada da tüm zamanların en yüksek satışına ulaştı. Markanın rekor kırdığı diğer pazarlar arasında İngiltere, Almanya, İtalya, Danimarka, Norveç ve Portekiz yer alıyor.
Lexus, 2024 yılı içinde yeni uluslararası araç geliştirme merkezi olan Shimoyama’yı devreye alırken, B-SUV modeli LBX ve lüks minivan LM gibi yeniliklerle de adından söz ettiriyor. Şirketin rekor kıran başarısı, ES, LS sedan modelleri; LBX, NX, RX, RZ SUV modelleri ve LM lüks minivan gibi etkileyici modellerle geliyor.
Tam hibrit, şarj edilebilir hibrit ve tam elektrikli modelleriyle premium pazarın yükselen markalarından biri olan Lexus, 2025'te de yenilikler sunmaya devam edecek. Lexus, müşteri odaklı hizmetleri ve yenilikçi mühendislik çözümleriyle öne çıkıyor ve markanın tüm modelleri kendine has bir deneyim ve sürüş keyfi sunuyor.
Hibya Haber Ajansı